magdas

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

efter fyra glas ...

Av Magda Ordenbring - 28 maj 2010 21:30

Huuua,  Nu är vi hemma. Jag blev så trött, beror nog på att jag har jobbat natt och inte sovit särsillt bra, bara till 12 typ. Haha, och jag slutade på de tidiga morgon timmarna! Usch ja ..! Sedan blev det fyra rosé glas! På vegen hem tvingade jag Alex att köpa lite gotti och hyra en film, det blev: Prinsessa och det regnar kötbullar! Haha, Alex han vill inte se dem, men jag ska nog få ordning på det, haha!

 

Jag har även visat klänningen för älsklingen! och, haha! Nej han gillade den inte. Men det var inte så oväntat. Han vill ha en mer klassisk.

Ne nu ska jag tappa upp ett bad, sedan krypa ned i sängen!

 

Vi hörs! *WIOOO 4 läsare, välkommen ni två som är nya!*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magda Ordenbring - 31 maj 2010 12:45


Jag har inte ens orkat kolla hur många läsare jga har nu, alla mina fyra har nog övergett mig. Suck. Är dålig på att uppdatera, eller så är jag bara äckligt tråkig. Bröllop kanske inte är ungas grej, nej nej. Anntingen är man ung och fjortis eller ga...

Av Magda Ordenbring - 29 maj 2010 12:06

Hello mina fyra läsare! Hur har ni det? Jag känner verkligen hur jag växer, dock lite illa med tanke på att klickan är efter 12 och INGEN har kikat in här! Goood. Men i alla fall, jag kan berätta för er som kikar in dag att, kvällen var underbar. vi ...

Av Magda Ordenbring - 28 maj 2010 17:30

Tidsinställt inlägg!   Jag älskar att blogga! Skulle kunna leva på det, haha, men det går ju inte om man inte har fler än två läsare per dag, nej nej! Men en sak ska ni två läsare veta: Jag bloggar inte för att bli värsta B-kändisen och sedan gå ...

Av Magda Ordenbring - 28 maj 2010 13:15


Åååå! Min älskade lilla syster tar studenten i år! Guuud så stor hon har blivit, dock inte så mycket klokare . Det var ju bara förra året som jag tog studenten och fick skrika och tjoa! Jag kommer ihåg det som det vore igår. Jag är så glad för min äl...

Av Magda Ordenbring - 28 maj 2010 12:45


Jag somnade och vaknade för ungefär 20 minuter sedan! Dock så somnade jag i från programet jag skulle se, tror det bara han gå tio minuter. Sömnen gör alltid så himla mycket, bara för några dagar sedan så började jag känna förkylningen komma. Då ladd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards