magdas

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Magda Ordenbring - 27 maj 2010 12:41

Wooow, vilken statestik jag har EN besökare igår, noll idag. De ni! Snart är jag nog sveriges största bloggare, "Jag är på gång, vi är laddade vi är tända!" ... Eller nått. Ja, jo jag vet, jag ska jobba idag, men jag börjar inte förrens klockan tio ikväll! Jag har två natt skift per månad, så det är inget jag blir så ledsen över, dock är det ju lite tråkigt för Alex som måste sitta hemma själv, det brukar gå lättare när det är hockey säsong. Då gårTv:n varm, inte från min sida, utan min älskade sambos. Men han är väl vuxen och klarar sig själv?

 

Igår så försökte jag ladda upp lite bilder på de hotell vi har kollat på, till vår bröllopsresa. Men det gick inte(!) Mycket konstigt. Ja alltså jag sparade bilden i mina bilder, men sedan kunde jag inte ladda upp den på bloggen bland bilderna! Så jag ska göra ett nytt försök idag. Vi ska ju som sagt TROLIGTVIS (om jag får som jag vill)  åka till Mauritius, två veckor.

Fast ... Maldiverna är ju inte helt fel heller?

 

*NE, det går verkligen inte att ladda upp bilder!*

Aja, inget jag kan göra åt, om ni undrar hur vis ka ha råd med resan, vi önskar oss pengar i bröllopspressent (inget annat)

 

Ha det gott!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards