magdas

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Magda Ordenbring - 31 maj 2010 12:45

Jag har inte ens orkat kolla hur många läsare jga har nu, alla mina fyra har nog övergett mig. Suck. Är dålig på att uppdatera, eller så är jag bara äckligt tråkig. Bröllop kanske inte är ungas grej, nej nej. Anntingen är man ung och fjortis eller gammal och gift, när man skaffar blogg. Fjortisar intressear man sig inte för bröllop, om man redan är gift så har man redan gått igenom hela processen! Men men... Sedan har jag inte hunnit snacka så mycket om mitt bröllop. Än.

 

I alla fall. Resan är nu bokad. 1 vecka till Mauritius på fyrstjärningt hotell! Sååå mysigt, det kommer vi verkligen behöva. I morgon ska jag kila iväg och bestämma bröllopsbukett. Rosa och vitt? Fast Alex vill att de ska gå i blått och vitt .. Tjaaaa, why not?

  

 

ne hörre ni, nu ska jag ta och dra ett varv med damsugaren. Sedan i eftermiddag ska jag och Sis gå ut och gå några kilometer! Mysigt mysigt!

 

Ha det fint!

Kram och kram (igen)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards